Monday, January 19, 2009

1st time berekreasi

Salam, firstly nak bagitau yang aku buka blog ni kerana aku terpaksa buka. Kalu tak buka confirm aku x lulus kelas ni. Tapi bila dah buka ni aku rasa macam syok pulak. Syok bukan apa, kat sini aku rasa aku boleh cite dan kongsi kegemaran aku. Banyak kegemaran aku sebenarnya tapi aku pilih topik rekreasi ni sebab aku rasa dengan berekreasi ni aku boleh rileks dan menikmati keindahan yang Tuhan ciptakan kat dunia ni (wahh... bagus gak aku ni). Aku mula kenal sukan rekreasi ni masa aku kat maktab. Aku ni budak kampung jadi aktiviti-aktiviti lasak ni biasa aku buat cume istilah rekreasi tu je yang baru. Sukan rekreasi ni banyak. Nanti aku cite la sikit-sikit. Tp sebagai salam perkenalan kita ni, aku nak mula dengan kayak. Aku mula kenal kayak masa aku blaja kat maktab. Masa tu sem 2 aku kena kursus BIG (bina insan guru). Wahh.. memang best la berkayak waktu tu. Ntah berapa lama kitaorang kayak aku lupa. Penat jangan kata ar tapi nikmat dia memang best la, kalu korang tak cuba memang korang tak tau macam mana nikmat dia (hehehe). Pasal kayak tadi, aku ada sikit info pasal kayak kat sini. Korang boleh tengok dan kalu korang berminat, try-try la. Hah baca.

No comments:

Post a Comment